След спечелената преди месеци съдебна битка, все повече нови възможности се отварят за 59-годишната звезда.
По данни на таблоида TMZ, преди броени дни Джони Деп подписа нов договор с луксозната френска марката Dior за промотирането на мъжкия ѝ аромат Sauvage. От 2015-а насам американецът е неговото рекламното лице.
Това се случва само броени седмици след съдебната победа на актьора над бившата му съпруга Амбър Хърд, която беше завела срещу него дело за домашно насилие, както вече писахме.
Новата сделка между знаменитостта и лейбъла е валидна за няколко години, но това, което впечатлява най-много, е седемцифрената сума, която Джони Деп ще получи. Наред с това от бранда веднага се заеха със заснемането на новия видеоклип. Мястото е Париж, френската столица, където понастоящем се намира носителят на „Златен глобус“.
В интерес на истината, компанията на Кристиан Диор никога не се е отказвала от американския актьор, както други направиха след загубата му срещу британския таблоид „Сън“. Напротив – представители на актьора похвалиха френската луксозна марка за нейната „твърда и непоколебима подкрепа“ по време на съдебните му битки с Амбър Хърд.
Любопитно е да се спомене, че макар и през този период излъчването на рекламите на Sauvage бяха временно преустановени по телевизията в Съединените американски щати, феновете на Деп масово инепрестанно купуваха въпросният аромат в негова подкрепа. Нещо повече – Sauvage се превърна в най-продаваният мъжки парфюм, а след неотдавнашната спечелена битка в град Феърфакс ,рекламите на Dior отново бяха върнати в праймтайма на американската телевизия.