Вече е официално – американската певица Ариана Гранде се присъединява към Виктория Бекъм, Риана и Лейди Гага, лансирайки собствени козметични продукти. Ето за какво иде реч:
Макар и само на 28 години, малко по малко звездата успява да сбъдне всичките си мечти. От носителка на множество престижни музикални награди до първата жена в Instagram, достигайки цифрата от над 200 млн. последователи, а и неотдавна сключила брак с брокера Далтън Гомес. Но сякаш пред родената в Бока Ратон изпълнителка има още върхове за покоряване.
Така преди броени дни изпълнителката на God is a Woman оповести в профила си на социалната мрежа Instagram, че тази есен – на 12-ти ноември – пуска на пазара собствената си козметична линия. Името на бранда е r.e.m beauty, който на свой ред е вдъхновен от името на една от песните ѝ – R.E.M. – акорним от Rapid Eye Movement (Бързо движение на окото).
Наред с това в социалната мрежа госпожа Гомес сподели и фотографии на първите си продукти от серията Ultraviolet – червило, сенки за очи, спирала, мини палети, гланц за устни и очна линия. Двадесет и осем годишната американка също така сподели пред списание Seventeen, че искала дизайна на козметичните ѝ стоки да се доближава максимално не само до този на предметите в сериалите Star Trek и Black Mirror, но и този, използван от топ брандовете Tesla Apple. Може да се каже, че това ще е първата козметична марка, която ще наподобява на реквизити от научнофантастичен филм.

Да припомним, че това изобщо не са първите стъпки в козметичната индустрия на миловидната знаменитост. От 2015-а насам Ариана е лансира поне 7 парфюма: Cloud, R.E.M, Thank U Next, Sweet Like Candy, Ari, Moonlight и God Is A Woman. А съдейки по успехите на всеки един от нейните проекти – независимо дали става дума за музикален хит, ново благоухание или мърчандайз – успехите на новия ѝ лейбъл са в кърпа вързани.