Прочута теснолинейка привлича с нова визия и реклама на бира

Емблематичната теснопътна жп линия Септември – Добринище – позната още като линия № 16 от Националната железопътна мрежа на България – е вече изцяло „пременена“. Ето за какво става дума:

 

Дизайнерското решение стана възможно благодарение на месеците съвместна работа между БДЖ и някои от големите производители на бира, в това число и „Пиринско“. Казано с други думи – визията е обновена и ще рекламира някои от големите имена в бирената индустрия.

Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Такъв пример са неотдавна украсените с чуждестранни шевици и фолклорни елементи (от Беларус, Украйна, Полша) унгарски тролейбуси „Икарус“. Още повече, че проектите за отдаване на площи с рекламна цел са много ефикасна маркетингова стратегия, преодоляваща купища административни пречки и носеща допълнителни финансови доходи и за двете страни.

Любопитно е да се спомене, че от „Пиринско“ обещават много изненади за пасажерите – от организирането на специални игри до всякакви промоции за клиентите на БДЖ. Но това далеч не е всичко! Наред с това производителите на пивото възнамеряват и да облагородят районите около железопътните гари и спирки по линия № 16. Част от промените ще включват и изграждането на кътове за отдих с дървени маси, пейки и маршрутни туристически табели.

Оттук може да видите и какви са тарифите, и през кои места преминава маршрутът на Родопската теснолинейка – https://tesnolineikata.wixsite.com/home/tseni, която функционира от 1-ви август 1926 година.