История дълга 85 години, разказана в интервюта и архивни фотографии – това е проектът Canali Anthology – насрочен за юбилея на бранда, който от създаването си символизира непреходни ценности като стил и елегантност.
Мисията на Canali Anthology е да свърже миналото и бъдещето на бранда. В интервютата, видео обръщенията и фотографиите на онлайн платформата на проекта е представена не само историята на марката, но и нейните амбиции, формулирани още от основателя й: „Никога не спирайте”. Брандът започва като малка шивашка работилница за мъжко облекло, за да се превърне в синоним на мъжкия стил и в символ на успеха.
Седемте раздела на Canali Anthology разказват не само историята на бранда, но и за хората, които стоят зад всяко изделие на марката, представят нейната философия и стратегия. От изпълнителния директор до главния крояч – за пръв път от 85 години феновете на бранда ще имат възможност да се срещнат онлайн и лично с всеки участник в създаването на мъжките дрехи, превърнали се през годините в истинска икона на стила Made in Italy.
Родното място на марката е регионът Брианца в северната част на Италия, и по-точно град Триуджо, където Джовани Канали притежава малко ателие. През 1934 г. в семейния бизнес влиза брат му, Джовани Канали, който дава тласък на предприятието и бързо го извежда на ново равнище. Достатъчно е да споменем, че само няколко години по-късно в ателието вече работят сто души. Следвоенните години са второто поколение, Дженезио и Еухенио, синовете на Джовани, и раждането на легендарните мъжки шлифери Canali, които са присъствали и присъстват в гардероба на всеки успешен денди. През 70-те години на ХХ в. костюмите на Canali стават символ на бизнес стила. Точно както през 90-те години линията от дрехи за ежедневието, киято днес се маркират като casual, се превръща в еталон на неформалния мъжки стил. През тези години брандът стъпва на международните пазари като с всеки следващ етап укрепва позициите си.
Видеата на Canali Anthology разказват и за отделни вещи, които правят марката известна. При това разкриват не само тайните на кройката и дизайна, но и личните истории на онези, които са участвали в раждането на легендата. Дизайнерите, шивачите и кроячите са истински ентусиасти в работата си, готови с дни да търсят съвършенството. Създателите на проекта са убедени: Canali Anthology ще направи историята на всяка вещ много лична, показвайки какво е стил, изключителна елегантност и в същото време свободата да експериментираш, да надхвърляш рамките, да въвеждаш нови неща. Иначе казано всичко онова, което въплъщава лаконичният фешън код – Made in Italy.
„Баща ми ме научи никога да не се задоволявам с постигнатото, – казва сегашният изпълнителин директор на бранда, правнукът на Джовани, Стефано Канали. – Всеки ден си поставяме нови цели и ги постигаме, но повярвайте ми, не знаем какво е това да лежим на лаврите си. Нашата мотивация е движението напред, прогресът и еволюцията. Винаги гледаме в бъдещето, но не губим корените си, помним кой и как е създал този бизнес и стои зад него днес”.
През 2019-а Canali добави в своята колекция направлението Black ion, включително сегментите Canali 1934 и Exclusive. Този продукт е призван отговори на все по-сложните изисквания на клиентите за модерно, функционално и лесно трансформиращо се облекло. Компанията отвори 10 нови търговски точки в Китай, а до края на 2020-а ще представи обновения си бутик на New Bond Street в Лондон (легендарна локация от 20 години насам). През тази година марката разшири присъствието си и в дигиталното пространство, като даде на своите продавачи възможност да комуникират директно с редовни клиенти чрез кратки видеоклипове, персонализирайки поръчките, доколкото е възможно. И накрая, догодина брандът ще извършва продажбите на пролетно-летните си облекла чрез виртуален шоурум: дилърите ще имат достъп до всички нови продукти и класически модели онлайн.