Слуховете за производство на Estoque се носят из интернет повече от десетилетие, но наличен седан Lamborghini – все още няма. Вярно, че Sant’Agata Bolognese има модел с четири врати в портфолиото си, но Urus приема формата на SUV, тъй като пазарните тенденции накараха Lamborghini да скочи на платформата на SUV, вместо да създаде ново попълнение от свиващата се територия на седана.
От Lamborghini, обаче, многократно са заявявали, че се интересуват от добавяне на четвърти модел, който да се присъедини към Huracan, Aventador и Urus. Нов доклад, публикуван от Autocar, посочва, че въпросният автомобил ще има формата на седан, но с електрическо задвижване. Предполага се, че ще се откаже от атмосферния 5.2-литров V8 и 6.5-литровия V12 двигатели на спортните автомобили, както и от двойния турбо 4.0-литров V8 на SUV, за да приеме задвижване с нулеви емисии, като адаптира платформата J1 в основата от Porsche Taycan и Audi E-Tron GT.
Моделът седан все още не е получил пословичната зелена светлина, но шефът на научноизследователската и развойна дейност на Lamborghini Маурицио Реджиани казва, че това може да се случи, тъй като в средата на следващото десетилетие се формира точното време за първия EV на компанията. Като първо и най-важно Lamborghini, автомобилът все пак ще трябва да бъде безумно бърз, като се предполага, че клиентите няма да се задоволят с кола, която ще се нуждае от повече от три секунди за да достигне от 0-100 километра в час.
За да се появи на пазара до 2025-а, от Lamborghini казват, че работата по електрическия модел ще трябва да започне най-късно през 2021 година. Очевидно стилът ще бъде вдъхновен от Estoque с „по-зрял дизайн“ в съответствие с Urus, а не със спортните автомобили.
Неотдавна Lamborghini се гмурна на електрифицирания пазар със Sian FKP7 с първи по рода си суперкондензатор за хибридизация, комбиниран с 12-цилиндровия агрегат на Aventador. Докато Sian е първият сериен автомобил на компанията, който ще бъде електрифициран. Марката работи по хибридизация от 2009 г. и 897-те конски сили на Asterion plug-in хибридната концепция от 2014 г., сигнализира за намерението на Lamborghini да приеме електрификацията.
Три години по-късно концепцията Terzo Millennio с нулеви емисии изцяло се отказа от двигателя с вътрешно горене, за да приеме четири електрически мотора на всяко колело. Рано или късно Lamborghini Urus ще се сдобие с включен хибриден силов агрегат, а новият Estoque ще бъде само началото на една нова ера.