Френската марка Maje бележи огромни успехи след лансирането на новия си текстилен шедьовър. За триумфа му отбелязаха дори и от френското списание Elle:
Шедьовърът на Maje представлява къса и плътно прилепнала сребриста рокля „футляр“ от плисирано ламе (фр. lamé ,жълта или сребърносива метална нишка, която се втъкава, вплита или вшива) и хастар. Одеждата е идеална и за всякакви тържествени поводи.
Продуктът може да бъде поръчан от официалния сайт на бранда – https://fr.maje.com/fr/pret-a-porter/collection/robes/robes-courtes/222runnylo/MFPRO02537.html?dwvar_MFPRO02537_color=0103&utm_source=rakutenadvertising&utm_medium=affiliate&utm_campaign=3001042&utm_content=digidip&utm_term=frnetwork&ranMID=46865&ranEAID=hL3Qp0zRBOc&ranSiteID=hL3Qp0zRBOc-_AXhTr3IROB7vzG6ycpIWg. Цената му е 275 евро. За съжаление, в България лейбъла не разполага с физически магазини.
През 1998 г. французойката Жудит Милгром създава Maje („Маж“), чието име реално е комбинация от инициалите на собствените имена на нейните най-близки. Целта на Жудит е да създаде хем луксозни, хем достъпни и удобни облекла прет-а-порте, отразяващи визията на модерната работеща жена. Първият магазин отваря врати на известната „Рю дю Фур“ в Париж, а само след 8 години във Франция се откриват още 139 магазина. Преди 11 години Maje даже прекосява и Атлантическия океан; в Ню Йорк са отворени още два бутика.