Acura RDX

Acura RDX действа като колега на Honda, което й носи известни точки в надеждността, но не и в престижа, особено в сравнение с конкуренти като Porsche Macan и Mercedes-Benz GLC-клас. Въпреки че и двата автомобила са по-добри за шофиране и предлагат повече възможности за изпълнение от Acura, RDX наистина има огромен турбо двигател и система за задвижване на всички колела, която повишава атлетизма му.

 

Въпреки че автоматичната трансмисия на автомобила е малко пасивна и пакетът A-Spec е до голяма степен козметичен, щедрият багажен капацитет при стандартните функции на кросоувъра впечатлява. 2021 RDX не е особено премиум или особено спортен, но е наистина на добра цена за това което предлага.

Всеки RDX се задвижва от 2.0-литров четирицилиндров турбокомпресор с мощност 272 к.с., който се сдвоява с 10-степенна автоматична скоростна кутия и задвижване отпред или на всички колела. Версията A-Spec има отзивчив педал за газ при ниски скорости и се отдръпна от автофоните с авторитет. Трансмисията може да бъде по-бърза за превключване надолу, особено когато водачът използва монтирани на волана пера за превключване. Турбодвигателят прави RDX да звучи малко като NSX, с висок рев при силно ускорение, но голяма част от този шум е изкуствен и се подава в кабината през високоговорителите на аудио системата. RDX има големи 20-инчови джанти, които са включени в пакета A-Spec и стандартната настройка на окачването. Моделите с пакета Advance имат адаптивни амортисьори, които ви позволяват да регулирате качеството на возене. Системата за векторизиране на въртящия момент SH-AWD също помогна на RDX бързо да променя посоките и е подкрепена от прецизно управление.

Вътре централния стик е зает с много бутони, тъчпад и голям въртящ се селектор за режим на задвижване, разположен отпред и в средата. RDX се предлага с крещящо червени седалки на пакета A-Spec и няколко други ексклузивни съвременни елемента. Докато забележителното качество на изработката на кабината и желаните стандартни характеристики (околно осветление; регулируеми с мощност, отопляеми предни седалки; двузонов климатичен контрол) са видими, RDX не се усеща чак толкова луксозен. Нищо че е комфортен, а позицията на шофиране е достатъчно висока, за да задоволи феновете на SUV и достатъчно гъвкава, за да успокои любителите на шофирането.

Дръжка на външните седалки освобождава задния ред, така че да можете да го сгънете или да свалите облегалките от багажника, като използвате вторичните освобождавания. Може да поберете около осем ръчни чанти с повдигнати седалки и над 20 със сгънати. RDX също има голяма поставка за съхранение под плаващата конзола. Джипът е подходящ за различни планински преходи и може да бъде ваш за скромните 40 000 долара.