Йоанна Цонева от “ЗД Евроинс”: Разширяваме услугите и възможностите за нашите клиенти

В разпространителската мрежа вече може да намерите брой 72 на списание “Banker Special”.

Но преди да изпитате удоволствието от докосването на последната за 2023 г. „хартия“, ви предлагаме мил спомен – най-интересните ни гости през годината. Сред тях е и Йоанна Цонева.

Йоанна Цонева e председател на съвета на директорите на „ЗД Евроинс“ АД от 2020-а. Тя е дългогодишен изпълнителен директор на компанията и има над 20-годишен опит в областта на застраховането. Г-жа Цонева притежава магистърска степен по физика от СУ „Св. Климент Охридски“ и редица допълнителни специализации.

Госпожо Цонева, кои са предимствата, които ще получат автомобилистите, ако си поръчат застраховка „Гражданска отговорност“ през портала “MyEuroins”?

– Предимството да използваш “MyEuroins” е, че твоят застраховател е в твоя телефон – сключваш и издаваш сам своята полица, в удобно за теб време от устройството, което използваш, нуждаеш се само от интернет.

Ще получиш веднага полицата на посочения имейл и вече си застрахован. Същата ще ти бъде изпратена заедно със сертификат Зелена карта и стикер на посочения от теб адрес. В “MyEuroins” е твоето лично място, където можеш да управляваш сам своя застрахователен портфейл и да се възползваш от други услуги, докато сърфираш в мрежата през телефона.

Какви застрахователни казуси покриват травъл застраховките, които ще предлагате чрез “MyEuroins”?
– Застраховката „Помощ при пътуване“ е важна част от твоите лични вещи в куфара. Независимо дали си на почивка или командировка, в случай на заболяване, злополука или спешна дентална помощ, застраховката осигурява 24/7 асистираща помощ на български език. Вместо панически да хукнеш към България или да търсиш лекар или аптека сам, асистиращата компания те насочва към
най-близкия лекар или лечебно заведение и така ще бъдеш спокоен и за децата си.

Можеш да се възползваш и от покрития като загуба или забавяне на багаж, кражба на лични документи, забавяне на полет и други.
Ако планираш дългосрочно или далечно пътуване, застраховката „Помощ при пътуване“ се комбинира перфектно със застраховката „Отмяна на пътуване“. Така си гарантираш възстановяване на цената на платените билети или хотел и други туристически услуги в случай на внезапно възникнал проблем, който проваля провеждането на пътуването.

Разбира се, и за любителите на спорта в планината имаме решение, а именно застраховката „Туризъм в България”. В случай на злополука при разходка, туризъм или спорт винаги има решение. При неприятни събития и инцидент в планината подкрепа ти дава застраховката на “Евроинс”, която осигурява разходите за издирване и транспортиране на пострадал.

Какво представлява медицинската застраховка в “Евроинс” и как здравният портал “MyHealth” подпомага клиентите ви, избрали да сключат такава полица?
– Медицинската застраховка е групова,предпочитана от работодателите и все повече от тях я включват в своя социален пакет с придобивки за служителите си.

Чрез “MyHealth” застрахованите могат да заявят възстановяване на разходите, които са извършили за изследвания, лечение или закупени лекарства. В “MyHealth” ще получат информация относно развитието и решението на всичките си искания.

С какви нови продукти и услуги смятате да изненадате клиентите си в най-близко бъдеще?
– MyEuroins и MyHealth са само началото на услугите и възможностите, които сме предоставили на нашите клиенти. В разработка са нова застраховка „Каско на МПС“, пълно дистанционно обслужване на щетите и друти. В процес сме на разработване на нова застраховка за дома, особено необходима при природни бедствия.

Какво знаем за новия сайт?
Евроинс с изцяло нов корпоративен уебсайт www.euroins.bg за онлайн продажби и обслужване на клиенти. Сайтът е част от стратегията на дружеството за дигитализиране на процесите по администриране и онлайн продажба на застрахователни продукти.

От 1-ви ноември 2023 г. „Застрахователно дружество Евроинс“ АД, една от водещите застрахователни компании в България, е с изцяло нов корпоративен уебсайт за онлайн обслужване и продажба на застрахователни продукти. Новият уебсайт е с модерна визия, много нови функционалности и е съобразен с корпоративната идентичност на компанията.

Той е с модерен и адаптивен дизайн, лесен за употреба на всякакви устройства, от настолни компютри и лаптопи до таблети и смартфони. “MyEuroins” и “MyHealth” са двата нови клиентски портала, в които клиентите сами имат възможност да управляват своите застраховки.

Клиентският портал “MyEuroins” стартира с продажба на застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите. Съвсем скоро предстои онлайн продажбата на туристически застраховки „Туризъм в България“, „Помощ при пътуване“ и „Отмяна на пътуване“, а в началото на следващата година и онлайн продажбата на три нови продукта от портфолиото на компанията, заедно с пълно администриране на процеса по завеждане на щети.

“MyEuroins” е предназначен за използване както от физически, така и от юридически лица. Клиенти, които имат повече една фирма, имат възможност да управляват всичките си застрахователни полици от един клиентски профил.

 

Здравният портал “MyHealth” е предназначен за потребителите на Медицинска застраховка в Евроинс. В “MyHealth” клиентите могат да проследят историята на проведените им профилактични прегледи, както и да изпращат искане за възстановяване на разходи за платени от тях прегледи и изследвания, да получават решения по заведена претенция и други.

Цялата комуникация и облужване между клиент и “Евроинс” се извършват в портала, което улеснява и ускорява процеса за изплащане на обезщетения.