Американската актриса също реши да се присъедини към отбора на Риана, Виктория Бекъм и Ариана Гранде, лансирайки собствена козметична линия. Ето какво друго се знае до този момент:
Звездата от „Черната вдовица“ (2021) също ще обогати козметичния свят. За намеренията ѝ се разбра още миналия юни. Въпреки това Скарлет държеше до последно феновете си в напрежение. Но преди няколко дни това се промени…
„До този момент бях рекламното лице на най-различни луксозни козметични марки и цялото това преживяване беше невероятно. Но… как да го кажа? Винаги съм имала усещането, че играя някой персонаж в тези кампании и, докато израствах, реших да създам свой собствен бранд, отговарящ на самата мен“ – разказа 37-годишната звезда за предстоящия брой на американския Vogue, излизащ през март.
Във видео, заснето от нейния съосновател и главен изпълнителен директор Кейт Фостър, Скарлет описва марката си като „универсална и достъпна“. The Outset (чието име на английски се превежда като „началото“) предлага набор от екологични продукти, базирани на естествени съставки. Слоганите на The Outset звучат така: „прави повече с по-малко“ и „назад към основите“. Наред с това официалната Instagram страница на козметичната линия вече може да се похвали с над 55 хил. последователя, а хаштагът #TheStartOfYou набира все по-голяма популярност. Очаква се продажбите на първите продукти да започнат на официалния сайт https://theoutset.com/от 1-ри март – когато у нас празнуваме Баба Марта.