Светът помни и до днес как на стадион SoFi Stadium в Ингълвуд, щата Калифорния, се състоя финалът на 102-ия сезон на Националната футболна лига NFL, в който „Лос Анджелис Рамс” надви „Цинцинати Бенгалс” и стана двукратен носител на купата „Супербоул” – най-важната награда в американския футбол.
Играта бе гледана на живо от повече от 70 хил. зрители, които Dr. Dre, Snoop Dog, Еминем и Кендрик Ламар развличаха на стадиона по време на почивките. Телевизионната аудитория надхвърли 100 милиона души, към които беше адресирана невероятно скъпа реклама – стойността на 30 секунди ефирно време достигна рекордните $6.5 милиона. По традиция и известни автомобилни компании бяха подготвили рекламни клипове с участието на холивудски звезди.
Томи Лий Джонс и Toyota Tundra
За реклама на големия пикап Tundra от новото поколение Toyota бе поканила трима знаменити актьори с една и съща фамилия – Томи Лий Джонс и актрисите Лесли Джонс и Рашида Джонс.
Тримата проведоха завладяващо състезание на асфалт, в пустиня, в кал и в заснежени планини, за да покажат, че „Tundra е станала пикапът с най-висока проходимост, най-голяма надеждност и най-напреднала технология”.
Nissan Z в eкшън трилър
Един от най-завладяващите клипове за „Супербоул” бе подготвила компанията „Нисан” – само на YouTube са го гледали повече от 31 милиона души. В рекламата са се снимали комикът Юджийн Леви („Американски пай”), а също и носителката на „Оскар” Бри Ларсън, Данай Гурира и Дейв Батиста, известни от вселената на супергероите Марвел. Главното място в рекламата заемат спортният Nissan Z и електрическият кросоувър Nissan Ariya.
Шварценегер и Салма Хайек с ново BMW
Компанията BMW е поканила за рекламата на новия електрически кросоувър iX Арнолд Шварценегер и знаменитата мексиканска актриса Салма Хайек, които изиграха ролята на съпружеската двойка древногръцки богове Зевс и Хера. Гръмовержецът в изпълнението на бившия губернатор на Калифорния е принуден всеки ден да зарежда многобройни електрически уреди по молба на приятели и съседи. И само появата в семейството на нов електромобил с дълъг пробег спасява страшния бог от втръсналата му рутина.
Доктор Зло и новият Hummer
Четвърт век след като излезе франчайзът „Остин Пауърс”, канадският актьор Майк Майерс се върна на екраните в образа на Доктор Зло в рекламата на концерна General Motors. Сега той вече не е чак такъв злодей – негов нов основен враг е глобалното затопляне, което той смята да победи с помощта на електромобилите GM, включително и новия GMC Hummer EV.
Семейство Сопрано и Chevrolet Silverado
General Motors е подготвил още един клип за „Супербоул”, в който е използван началният екран към култовия бандитски сериал от 2000-те. В нея мафиотският дон Тони Сопрано кара огромен SUV Chevrolet Suburban с ненаситния на гориво 5.7-литров двигател V8.
Двадесет години по-късно децата му Антони „Ей Джей” и Медоу в изпълнението на Робърт Айлър и Джейми Лин Сиглър са минали на „зелен” автомобил от ново поколение – електрически пикап Chevrolet Silverado.