Това не е просто едно много бързо Porche, то e почти без конкуренция. С GT2 RS брандът лансира най-бруталното 911 на всички времена.
Turbo-то генерира 700 к.с. и 750 к.с., новост е пакетът Weissach. Porsche 911 GT2 RS ще се появи при дилърите на цена от 260 000 евро и е лимитирано до 1000 бройки, които вече са разпродадени! Съкращението RS идва от Rennsport . Настройките на окачването са „радикализирани“ по версиите Cup, колата прави впечатление на зверски „твърда“, а матовият ролкейдж е сериен.
Въпреки че с „карбонова диета“ теглото е свалено под 1500 кг, при желание клиентите могат да поръчат опционналия пакет Weissach по „примера“ на 918. С помощта на карбонови стабилизиращи щанги, магнезиеви джанти и титаниеви елементи по ролбара колата олеква с още 20 килограма. Докато мазохистите ще се откажат дори от климатика и РСМ-модула, други клиенти ще се радват на комфортните седалки и „неспартанския“ интериор. Дори и с тях обаче GT2 RS остава „брутален екземпляр“ – роден с единствената цел да бъде бърз. Кормилното управление работи с прецизността на 3D-принтер. Завоите се усещат като на Fast Forward, а невероятното сцепление на предната ос гарантира нечовешко странично ускорение. И докато при разпределение на теглото в съотношение 39:61 очаквате „чудовището“ да влезе в мощно презавиване, задните колела леко се отклоняват и помагат на колата да поддържа зададения курс.
Естествено, в тази игра на силите съществена роля играят и спирачките. А те впечатляват не само с върхово отрицателно ускорение, но и с върхова обратна връзка и възможност за фино дозиране. Аеродинамичният пакет дори при 340 км/ч генерира такова притискане, каквото и GT3 RS при 300 км/ч. Не е за вярване колко бързо може да се движи този автомобил – само че без следа от комфорт за дълги пътувания, позьорство или „сертификат“ за одобрението от съседите. Въпреки това няма спор, че GT2 RS е кралят на 11-ките: най-мощният, най-бързият и най-необузданият от своя вид.