В Bugatti Bolide 8-литровият W-16 с четири турбокомпресора от Chiron и Divo е оборудван с нови по-големи, които произвеждат по-силно налягане. Това увеличава мощността му до 1825 к.с. и над 1800 нм въртящ момент. Допълнителните промени включват подсилване на всмукателната система, модернизиране на системата за сух картер на маслото и преминаване към междинен охладител въздух-въздух. От Bugatti твърдят, че колата ще може да обиколи Nürburgring Nordschleife за време под 5 минути и 30 секунди.
„За първи път показваме на какво наистина е способен двигателят W-16“, – каза в специално изявление изпълнителният директор на Bugatti Стефан Винкелман. – Освободихме превозното средство от целия възможен багаж, като илюстрирахме и комбинирахме двигателя с възможно най-лекото шаси, за да създадем върховното Bugatti.“
Подобно на състезателен автомобил LMP1, вратите на Bolide се сгъват нагореплюс двоен покрив и друго агресивно аеро крило. Повърхността на покрива остава гладка при ниски скорости, но когато Bolide се движи бързо, отгоре се появяват мехурчета, които намаляват съпротивлението с 10 на сто.
Само 40 процента от повърхностите на Bolide са боядисани във френския Racing Blue, докато останалите 60 процента са изложени на въглерод. Изглеждащя безумно с отвори в капака, които излагат компонентите на окачването, колата е разположена на магнезиеви джанти с централно заключване и има карбоно-керамични ротори с леки апарати.
От Bugatti уточняват, че тънките задни светлини на Bolide са вдъхновени от тези на реактивния самолет Bell X-1 от края на 40-те години на ХХ в., управляван от легендарния капитан Чък Йегър, първият човек, пробил звуковата бариера. Bolide не изглежда като състезателна кола само външно, интериорът му също е изцяло оголен. Навсякъде има много въглеродни влакна, а ниско преместените седалки получават само малка част с подплата от алкантара.
Bugatti все още не е решил дали Bolide ще влезе в производство. Към момента колата е проект с който марката показва какво може да постигне френският автомобилен производител със своя мощен двигател W-16 в условия на писта. От Bugatti не казват каква точно ще е скоростта на Bolide, но потвърдиха, че максималната му граница ще бъде със сигурност над 500 км/ч. – това е повече от 310 мили в час. Очаква се Bolide със сигурност да е по-бърз от SSC Tuatara, който наскоро постигна най-високата скорост от 524 километра в час.
Ако компанията реши да пусне колата в лимитирано производство, ще има много милиардери, които с удоволствие ще връчат на Bugatti чековете си,за да придобият една от тези ултрабързи коли. Ако това се случи, очакваната цена ще бъде около 10 млн. паунда.