След успехите си в сферата на музиката, киното, модата, бизнеса и предприемачеството, целеустремената латино красавица е решила да покори света на гримовете и козметиката. Ето за какво става въпрос:
Дженифър Лопес реши да информира лично многобройните си фенове какво се задава на хоризонта. Преди броени дни 51-годишната бизнесдама сподели три фотографии в профила си в социалната мрежа Instagram. На тях се вижда, че красавицата седи върху плетено кресло и се наслаждава на прекрасния летен залез от нечий балкон. Освен че е облечена в дълга лятна пола и красива блуза, певицата е и добре гримирана (сенки за очи, спирала за мигли, червило, основа за грим), и това не е случайно. Снимките са придружени и от текста „Блясък като на залязващо слънце… Очаквайте скоро #JLoBeauty“. По всичко личи, че това може да бъде името на предстоящия ѝ бранд, а е и много вероятно изпълнителката на Papi да позира със собствения си макиаж.
Да припомним, че през 2018-а известната полска марка за гримове Inglot си сътрудничеше с Дженифър Лопес, пускайки на пазара нови козметични продукти. Но по всичко изглежда, че екранната Рамона Вега от „Да свалиш Уолстрийт“ (2019) е решила, че е крайно време да създаде нещо изцяло свое.
В интерес на истината холивудските звезди работят с най-добрите гримьори и коафьори в света, така че няма да е изненадващо Дженифър Лопес да е понаучила това-онова за тайните на перфектния грим и луксозната козметика. От друга страна е напълно възможно латино дивата да се е вдъхновила от своите колежки Виктория Бекъм и Риана, чиито козметични продукти също се радват на популярност и успехи. Неотдавна барбадоската красавица дори лансира собствена линия грижа за кожата, за която списание „Banker Special“ вече писа – https://special.bg/riana-badeshti-proekti-fenty-skin-i-devetiyat-muzikalen-album/.
Все още не се знае кога JLoBeauty ще се появи на пазара, но без съмнение, козметичният проект на Дженифър Лопес, която има добър търговски нюх, също ще бъде много успешен.