Популярният немски бранд за пореден път си сътрудничи с 47-годишния музикален изпълнител. Разказваме ви как и с какво те ще зарадват своите фенове, особено тези на футболните клубове Байерн Мюнхен, Арсенал, Ювентус, Манчестър Юнайтед и Реал Мадрид.
Независимо дали се намира в звукозаписно студио, дизайнерско ателие или на футболно игрище, Фарел Уилямс определено е сред най-даровитите артисти на XXI век. Ето защо не е за чудене, че някои от най-известните марки в света – като Chanel – искат да работят именно с него.
В този ред на мисли изпълнителят на Happy отново си партнира с Adidas, но този път изработвайки дизайн на футболни екипи. А както е известно той винаги трябва да следва актуалните тенденции в света на спорта.
Ето защо пет от легендарните футболни клубове на Европа – Байерн Мюнхен, Арсенал, Ювентус, Манчестър Юнайтед и Реал Мадрид – имаха честта да бъдат избрани от чернокожия певец и немския бранд, които се заеха с дизайна на новите им тениски и шорти. Той е вдъхновен от „общите спомени и решителните моменти, изживени от едни от най-великите футболни отбори в света, чието наследство ни вдъхнови изключително много“, съобщава Adidas.
„Мотивите на колекцията отразяват сегашната футболна култура през призмата на естетиката Humanrace (името на колекцията), чиято мисия е да вдъхновява и да отпразнува красотата на човешкия дух.“ – разяснява певецът.
Впрочем Фарел се подготвя предварително за проекта, изучавайки най-запомнящите се моменти в историята на всеки един от петте отбора. Затова не е изненада, че дизайнът на спортния екип на Арсенал е реплика на този от периода 1991-1993 година. Червеният на Байерн Мюнхен и синьо-белият на Манчестър Юнайтед са също препратки към 90-те години, но мотивите на последния напомнят и на хаус вълните, завладели тогавашния музикален свят. При Ювентус и Реал Мадрид работата е малко по-различна: розовата фланелка на италианския отбор е използвана в периода 2015-2016 г., а тази на испанския е моделирана по образеца на Йоджи Ямамото от 2014-2016 година. Върху нея дизайнерът слага образа на японски дракон – символ на силата.
Екипите вече са пуснати в продажба, като единичната им цена е 87.68 евро или около 170 лева.