Chevrolet Corvette с още по-спортен стил

След години чакане на дебюта на Corvette със среден двигател, натискът върху Chevrolet беше да представи модерна икона. Тъй като автомобилът от поколение C8 навлиза във втората си моделна година, с радост съобщаваме, че статутът му е запазен – всъщност е повишен.

 

Corvette предлага впечатляваща производителност, двигател V8 с мощност 490 к.с.и достъпна базова цена, което му помогна да спечели награда 10Best за 2020 година. Предлагат се както като купе, така и като кабриолет, а кабината на Corvette с две места е просторна и удобна в пълен размер. Освен впечатляващото си представяне, инженерите на Chevy са направили шофирането достатъчно еластично за ежедневни пътувания и пътешествия с големи разстояния. Товарното пространство е ограничено, но любителите на голф клубовете все още се вписват отзад, а предният багажник предлага дълбок отсек, в който лесно се побира ръчен куфар.

Двигателят сега е на ново място – зад купето, вместо пред него – той остава 6.2-литров V8 и прави 490к.с. и 637нм въртящ момент. С изпускателната система с двоен режим, която е част от пакета Z51, той прави 500 конски сили. Опцията Z51 също добавя електронен заден диференциал с ограничено приплъзване, по-агресивни спирачки и летни гуми. Единствената трансмисия е осемстепенен автоматик с двоен съединител. Двигателят се управлява или чрез бутон за превключване на скоростите на централната конзола, или с помощта на две големи пера за смяна на волана. Не се предлага ръчна трансмисия. Време от 0 до 100 става за 2.8 секунди и спринт до 400 метра за 11.2 секунди, оборудван с експлоатационен пакет Z51 и опционални магнитореголируеми амортисьори FE4. Дори в базова форма, новият Corvette е способен на героични постижения и доставя големи вълнения както на пътя, така и на пистата.

Интериорът на колата остава с две седалки, но кабината е преместена по-близо до носа на автомобила, за да побере средно монтирания двигател. Интериорът е облицован с материали от кожа, истински метал и имитация на велур и дори има зашита обшивка. Колкото до покрива, той може да се сваля точно като тези на предишните Corvettes и се вписва в багажника на автомобила зад моторното отделение. Задният багажник също може да побере две чанти за голф, а предният багажник предлага място за багаж или товар, докато покривът е прибран. Водачът седи зад квадратен волан и 12.0-инчов дисплей с възможност за конфигуриране на габарити. Голям сензорен екран за инфотейнмънт е под ъгъл към водача за по-лесно използване.

Интериорният дизайн извежда максимално фокусираната върху водача концепция. Надстройката до пакета 3LT ви осигурява подобрени материали като зашита кожа на повечето от вътрешните й повърхности, плюс облицовка от въглеродни влакна. Новият Corvette предлага две зони на багажника, една пред купето и една зад двигателя, но не очаквайте нещо повече, това все пак е спортен автомобил. Цената варира от 60 до 75 000 долара и зависи от оборудването – механично или оптично.