Емблематичната американска кола първи път е със средно разположен двигател. Осмата генерация на модела получава името Stingray, което за първи път е използвано още през 1963 година. Базовият вариант на новия Corvette ще ускорява от 0 до 100 км/ч. за по-малко от 3 секунди – заслугата е на 6.2-литровия V8 двигател, развиващ мощност от 495 конки сили.
Преместването на мотора по средата е увеличило дължината на купето със 137 мм – до 4630 милиметра. Широчината е 1933 мм, но височината е по-малка от предходният модел – 1234 мм, а разстоянието между двете оси достига 2723 мм и тегло от само 1527 килограма. Дизайнът на новия Corvette запазва някои от елементите на своите предшественици, но като цяло е „по-глобален“ и е в стила на последните двуместни модели на McLaren и Ferrari. От Chevrolet обещават още „по-ориентиран към водача“ интериор с къс преден капак, който осигурява по-добра видимост.
Осмата генерация е първата в историята на спортни модел, която се отказва от механичната скоростна кутия. Всички версии ще бъдат оборудвани с 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. При нея все пак има и ръчен режим, който позволява на водача да сменя предавките от волана. C8 Stingray ще се предлага с шаси Magnetic Ride Control, което позволява бърза смяна на настройките на амортисьорите. Суперколата е оборудвана и със система за управление на сцеплението, която работи с електронен диференциал с ограничено приплъзване. Благодарение на предния сплитер и задния спойлер се генерира до 181 кг. притискателна сила при агресивно завиване.
Купувачите на автомобила ще могат да си поръчат гуми Michelin Pilot Sport ALS, за които Chevrolet твърди, че издържат на натоварване 1g в завои или да изберат пакет Z51 на Michelin Pilot Sport 4S. Chevrolet Corvette C8 Stingray ще бъде пуснат в няколко версии, като най-мощната се очаква да развива 1000 конски сили, тя ще бъде сериозен кокурент на Dodge Deamon и Camaro Exorcist, които са сред най-силните американски „мускули“.