Германският автоконцерн BMW Group представи резултати от дейността си за третото тримесечие или за първите девет месеца на 2023 година.
Общо приходите на компанията възлизат на 38.4 милиарда евро, което е с 3.4% повече, отколкото преди година. Чистата печалба възлиза на 2.9 милиарда евро, което е със 7.7% повече, отколкото през третото тримесечие на миналата 2022 година.
Същественият ръст на продажбите на BMW Group се дължи на сегмента на предлаганите електрически модели (BMW и Mini), съобщава automotiveworld.com.
През третото тримесечие бяха продадени 93900 електромобили, което с 79.6% повече, отколкото преди година.
В началото на 2023 г. продажбите на електромобили на BMW Group възлизаха на 246 900 бройки, което бе с 92.6% повече, отколкото през същия период през изминалата 2022 година.
Така през третото тримесечие на 2023 г. ръстът в продажбите на електромобили на BMW е с 15.1 процента повече в сравнение с миналата година.