Най-голямата търговска верига в света ще предостави няколко услуги за домашни любимци, включително онлайн аптека
Walmart разчита на дял от милиардите долари, които американците харчат за своите кучета и котки. Най-голямата верига от магазини в света обяви създаването на три услуги за домашни любимци, включително онлайн аптека, която ще се конкурира с Chewy.com.
Компанията работи с walmartpetrx.com, където собствениците на домашни любимци ще могат да купуват и поръчват лекарства за кучета, котки, коне и добитък.
През следващите 12 месеца търговската верига планира да открие 100 ветеринарни клиники в своите магазини.
В допълнение, Walmart ще разшири гамата от стоки за домашни любимци и здравословни храна, тъй като техните собственици все по-често „избират органични продукти без зърно и дават на питомците си витамини и хранителни добавки“.
И накрая, Walmart се надява да намали разходите за отглеждане на домашни любимци, които според оценките на компанията могат да достигнат 1285 долара годишно.
Според Американската асоциация на производителите на стоки за домашни любимци през 2018-а собствениците на кучета и котки в Щатите са похарчили 72.56 млрд. долара за своите питомци, включително около 30 млрд. долара за храна и 18 млрд. долара за ветеринарни услуги. Асоциацията смята, че тази година общата сума ще достигне 75.38 млрд. долара.
Сега делът на храните и други стоки за животни закупени онлайн, е около 14% и се очаква да нарасне до около 25 на сто до 2022 година. PetSmart активно използва тази възможност чрез бързо развиващата се платформа за електронна търговия Chewy.com, която осигурява до 45% от онлайн продажбите на храна за кучета и котки.
През 2018-а анализаторската компания Nielsen публикува проучване, според което собствениците на домашни любимци все по-често избират храни, чиито производители акцентират върху естествения произход на продуктите, използвайки „суперхрани“ като боровинки и сладки картофи. Така че новите предложения на Walmart са съвсем адекватни на актуалните тенденции.