Новината, че знаковата марка за луксозно бельо ще назначи първия си модел със синдром на Даун, озадачи всички. Това се дължи на факта, че до този момент от Victoria’s Secret не са се ангажирали с наемането на фотомодели, които да се различават от „традиционните норми“ в модната индустрия. Ето за какво става дума:
За невероятната вест се разбра и от 24-годишната пуерториканка София Изабел Жирау Гонсалес. Това е доста голям напредък за лейбъла, който до неотдавна имаше много строги критерии за външния вид на своите рекламни лица. Но след трагичната смърт на Джордж Флойд, расовата дискриминация и революционните идеи, обхванали през последните десетилетия Съединените американски щати, в модния свят настъпи неочакван обрат.
Поради тази причина все пак няма и много изненадани, че брандът – стремящ се да бъде повече приобщаващ отсега нататък – покани и русокосата девойка в екипа си. Името на Жирау се прочува още през 2020 г., когато тя прави своя голям дебют по време на Седмицата на модата в Ню Йорк. Впрочем, година по-рано, София създава и свой собствен профил в социалната мрежа Instagram, където, качвайки свои професионални фотосесии, бързо събира над 200 хил. последователи.
В този ред на мисли, преди няколко дни, по време на интервю с NBC News, Жирау сподели за своите нови трепети: „Искам да разкажа на целия свят, че хората, които са като мен – със синдрома на Даун – нямаме никакви граници. Един ден получих телефонно обаждане от марката, че искат да работим заедно. С огромна радост приех и веднага взех следващия самолет до Лос Анджелис.“
„Почувствах се като филмова звезда. Докараха ме с луксозен автомобил, направихме една фотосесия, а сутиенът, който ми дадоха да рекламирам, ми беше точно по мярка!“
„Мечтаех си за този момент още от дете, работих много и наистина бе чудесно да видя, че сбъднах една моя огромна мечта. Бих желала да се преместя в Париж или Италия, за да продължа кариерата си на модел“ – споделя с огромна радост и надежда София Жирау в Instagram.

„Love Cloud Collection е най-големият момент от еволюционния процес на марката. От назначаването на невероятни жени, които да вдъхнат живот на новата колекция, до приобщаващата атмосфера на снимачната площадка. Всичко това играе много важна роля в новия стандарт на Victoria’s Secret, който ние тепърва ще изграждаме“ – допълва Раул Маритнес, главният творчески директор на бранда.