И Кейт Хъдсън лансира собствена марка алкохол

В Холивуд вече е нещо напълно нормално знаменитостите от Алеята на славата да пуснат собствена марка алкохол на пазара. Затова и актрисата Кейт Хъдсън също не изостана от тенденцията, нареждайки се след колегите си Джъстин Тимбърлейк, Джей З, Джордж Клуни и Дрю Баримор. Какви причини и мотивации стоят зад нейното решение?

 

Кое бележи началото?

Русокосата знаменитост от „Булчински войни“ неотдавна сподели причината чрез публикация в инстаграмския си профил. ,,След особено дълъг ден реших да организирам импровизирано коктейлно парти с приятелите ми. Докато преглеждах бара ми, приготвяйки няколко мръсни мартинита с водка, установих, че не съм на 100% доволна от евентуалния избор, написа тя. – Тогава си зададох въпроса „Има ли изобщо водки, които да са произведени от жени?“ . Направих малко проучване и се оказа, че няма. Затова реших да създам моя собствена марка просто така! Разбрах, че живеем в свят изцяло доминиран от мъжете… Поради тази причина желая да подпомагам независимите дами, заети с фермерство с моята компания.“.

Какво представлява продуктът?

Името на бранда е King St. Vodka и е кръстен на пресечката в Ню Йорк, където е живяла Кейт Хъдсън. Съоснователят на бранда Дейвид Канбар вече има натрупан опит в тази област. Заедно с Бетени Франкъл създават Skinnygirl (впоследствие продаден на Beam Suntory) и е също съосновател на Bulldog Gin (сега част от Campari).
Списание Forbes описва продукта на звездата като „седемкратно дестилирана водка без глутен и ГМО“.  Алкохолът се произвежда от Cutler’s Artisan Spirits в Санта Барбара, Калифорния.

Какво има в уебсайта на водката?

Там се предлага допълнителна информация за продукта, няколко нови коктейлни рецепти, фотогалерия и възможност за онлайн поръчки, която е все още в процес на разработка.