Веригата магазини H&M сюрпризира клиентите си

Новата мярка е свързана с огромното количество купени и върнати дрехи. Ето за какво иде реч:

 

 

Култовият шведски бранд вече започна да таксува клиентите си във Великобритания. При всяка върната онлайн или на място поръчка, те трябва да заплатят таксата от 1,99 паунда, като е очаквано, рано или късно, това да засегне и българския купувач. Обаче новото правило не важи, ако продуктът е дефектен или ако сте лоялен член на H&M, пише Birmingham Mail.

В интерес на истината, този ход е бил въведен още през лятото, ала мнозина разбират за него чак сега : „Интересно е, че компаниите изглежда го правят скришом, но това е разумно нещо. Има икономически смисъл, тъй като обезсърчава купувачите да купуват масово онлайн продукти и след това да връщат повечето от тях. Това наистина е голям проблем за компаниите.“ – разказва експертът по търговията на дребно Джонатан Де Мело пред BBC.

Апропо, преди броени дни от H&M споделиха, че продажбите на марката са се понижили през лятото. Така че решението на шведската модна верига не е толкова учудващо.