Всеки фен на AMG би казал, че е задължително автомобилът му да е с V8 двигател, но нещата се променят. E53 Cabriolet, Mercedes е достоен за емблемата AMG, въпреки че е с редови 6-цилиндров двигател. Машината е с 3.0-литров турбо агрегат и произвежда 429 конски сили и 580 нм въртящ момент.
Интегрираният стартер-генератор на коляновия вал осигурява допълнителни 21 к.с. за безпроблемно попълване на пропуски в подаването на мощност. След това той се изпраща чрез безупречна деветстепенна автоматична скоростна кутия до всичките четири колела. Със своята визия класният E53 не се нуждае от V8, още повече, че ще ви се прииска да вървите достатъчно бавно, за да позволите на минувачите да разгледат зашеметяващата кабина. Това е AMG без точка за доказване и освен това е един от най-добрите кабриолети, които можете да закупите.
Не са много кабриолетите, които успяват да изглеждат добре, но този събира погледите на всички с привлекателната си форма. За това помагат класическата дълга качулка и късият багажник. LED светлините се отличават с всички кръгове, докато обичайните AMG подобрения на по-големите решетки и четворно-изпускателния ауспух придават агресивен външен вид. Освен това получавате значки TURBO 4MATIC + на калниците и 19-инчови колела по стандарт, а при желание може да имате и 20-инчови с доплащане.
Благодарение на настройките си на задвижване на всички колела, E53 не е особено лек. Спортният кабриолет тежи 1700 килограма, които излитат благодарение на AMG двигателят. Дължината е 4.8 метра от край до край с междуосие от 2.9 метра. Ширината също е значителна – два метра, включително огледалата, а максималната височина е 1.4 метра. Официалните твърдения са за 0-100 км/ч. за 4.4 секунди и максимална скорост е ограничена на 260 км/ч., когато са оборудвани с летни гуми и свален покрив. Деветстепенната автоматична трансмисия е перфектен спътник, с плавни смени и бързи реакции, когато поемете управление чрез монтираните на кормилото пера.
Кабриолетът Mercedes-AMG E53 е изненадващо способен в завоите, с прилично ниво на пъргавина, и със стандартната адаптивна система за въздушно окачване е еднакво умел както при оптимална скорост, така и при осигуряване на комфортно и меко возене. Динамичните характеристики на адаптивното окачване означават, че можете да направите автомобилът възможно най-твърд, когато се натъкнете на криволичещ участък от пътя и да се възползвате изцяло от сцеплението, осигурено от системата за задвижване на всички колела. Когато пътувате към дома, можете да преминете към по-удобен режим за отлично спазване на пътните ограничения. Спирачната система също е впечатляваща, балансирайки на най-високо ниво за реакция. Комбинациите, съчетани в този автомобил са скорост, стил, надеждност и комфорт, а базовата му цена е 86 000 долара.