M8 Convertible – елегантен и бърз

M8 Convertible е само един от скъпите спортни седани на BMW, присъединяващ се към M8 Coupe и M8 Gran Coupe като водещите GT в гамата.

Работейки на базата на вече звездната серия 8, M8 взима същите основи и ги превръща в нещо специално, с повече мощност, получена от би-турбо V8 двигател, изпращащ мощност до всички колела чрез M-настроен xDrive AWD система.

По-големите спирачки, по-твърдото окачване, по-агресивната каросерия и специалният интериор влизат в ролята на този изцяло нов модел.

Елегантният стил на серия 8 получава по-агресивен тон във формата на M8, с традиционен M стил, включващ изпъкнали арки с 20-инчови алуминиеви джанти, агресивни предни и задни брони с дизайн на въздушна завеса за насочване на въздуха към спирачките за охлаждане и мощен капак, а под него има 600 конски сили с двоен турбо V8.

Други сигнални знаци са традиционният квартет от ауспуси отзад. M8 Convertible също наследява някои ключови характеристики от по-малките модели, различни от M, като Icon Adaptive LED фарове с BMW Laserlight технология. Разграничавайки M8 Competition от стандартния модел, летите джанти са с уникален двуцветен дизайн със спици M Star, докато значките получават черни детайли „Competition“.

BMW предлага външна цветова палитра от 12 нюанса на M8 Convertible и M8 Competition Convertible, с осем безплатни опции, включително неметалния Alpine White, както и метални нюанси като Brands Hatch Grey, Sonic Speed ​​Blue, Motegi Red, Donington Сиво и поразителното Marina Bay Blue.

Искате нещо малко по-ексклузивно? За 1950 долара получавате избор между Dravit Grey, Almandin Brown II и Aventurin Red, или можете да направите всичко с опцията Frozen Bluestone от 5000 долара.

Що се отнася до покрива, BMW залага на изчистения дизайн: вашият мек покрив може да бъде в стандартно черно или Moonlight черно, като последното добавя малко блясък към нещата.

Двигателят под капака на M8 Convertible е с вътрешното кодово име „S63“, което е и основният съперник на M8. Разбира се, 4.4-литровият V8 с двоен турбо се предлага от известно време.

В този вид той произвежда 600 к.с. и 760нм, достъпни при 5200 оборота. Ако очаквате някаква дизайнерска революция, когато се качите в M8 Convertible, ще бъдете силно разочаровани: както и повечето M автомобили, интериорът на M8 е почти идентичен с този на обикновения кабриолет от серията. Но вие получавате M Sport седалки със стандартно отопление и вентилация и специфичен за М волан с червени бутони M1 и M2 за лесен достъп до вашите персонализирани режими на шофиране и M лостчета за превключване, за да поемат контрола върху осемстепенната автоматична кутия.

Освен това получавате висококачествени покрития и много място и за двамата пътници отпред, но тези отзад няма да са най-големите ви фенове при дълги пътувания. Не на последно място получавате тапицерия от въглеродни влакна като стандарт, докато новопроектираният лост за превключване на скоростите е ексклузивен за M8, разположен до червения бутон за стартиране на централната конзола.

BWM M8 Кабриолет е с ивици Light Sky Blue, Yale Blue и Alizarin Crimson на предпазните колани и това е единствената индикация, че сте в състезанието M8. Стандартно цената на този спортен кабрио седан започва от 155 000 долара.