Lamborghini Huracán STO e разкрит за феновете

Новият Huracán STO на Lamborghini е уличната mfi.eokd кулминация на състезателните автомобили Huracán Super Trofeo EVO и GT3 EVO идващи директно от Squadra Corse (най-силното подразделение за спортни изяви на Lamborghini).

 

Lamborghini представи най-новия си суперавтомобил: Huracán STO “Super Trofeo Omologata”. Това е пътно хомологиран супер спортен автомобил, роден от сътрудничеството между отделите за научноизследователска и развойна дейност на Lamborghini, Squadra Corse и Centro Stile.

Проектиран като пътен автомобил с пистови характеристики, новият Huracán STO със задвижване на задните колела е улично-законната комбинация на Huracán Super Trofeo EVO, също и на трикратния спечелен шампионат от 24 часа Daytona / двукратен 12 часа на Sebring Huracán GT3 EVO. С ДНК състезателни отпечатъци в конструкцията си, Huracán STO е лишен от ненужни функции, с тяло изградено 75%  от въглеродни влакна уникатът тежи 43кг. по-малко от стандартния Performance, предлагайки 53% повече притискаща сила, за да осигури изживяване, като на пистата за всеки ден. В основата на колата е същият атмосферен V10 двигател, споделен от Huracán EVO и Super Trofeo, предлагащ 640к.с. и 565нм въртящ момент при 6500 обурота в минута. Способен е да достигне 100 км/ч. за под 3 секунди и може да се развихри с максимална скорост от над 310 км/ч. или накратко Huracán STO е най-чистото въплъщение на наследството от Lamborghini Squadra Corse.

Външният дизайн на Lamborghini Huracán STO също е напълно преработен, за да оптимизира въздушния поток и да увеличи аеродинамичната ефективност, както се изисква в автомобилния спорт. Той заимства значително от аеродинамичните решения, внедрени от състезателните автомобили на Squadra Corse. Добавянето на нови въздуховоди на предния капак също спомага за увеличаване на въздушния поток през централния радиатор, подобрявайки охлаждането на двигателя и спомагайки за генерирането на притискаща сила. Визията включва нов преден сплитер, насочващ въздушния поток към новопроектираната долна част на автомобила и задния дифузьор.

Ревизираният дизайн на Huracán STO на задния капак също има интегрирана въздушна лъжичка за подобряване на въздушното охлаждане в задната част на купето. Специализирани въздушни дефлектори, интегрирани в рамката на задния капак, управляват значителния входящ въздушен поток от шнорхела в съответствие с нуждите за регулиране на температурата на двигателя и изпускателния отвор. Режимът STO по подразбиране е за шофиране по шосе и забавление по завои. Всеки аспект на системата за динамика на автомобила Lamborghini Veicolo Dinamica Integrata (LDVI) е оптимизиран за всякакви пътни условия и съчетан с ориентирана към пътя настройка на окачването. Напълно активният ESC може да бъде изключен за максимално забавление при шофиране, като същевременно поддържа водача.

Lamborghini обяви, че доставките за Huracán STO ще започнат през пролетта на 2021 г. с цени от 327 800 щатски долара.