Новият Genesis G70, подобно на своя корпоративен братовчед, Kia Stinger, се стреми към категорията „луксозен спортен седан“ с невероятна цена и вече се предлага на пазара.
G70 стабилизира возията по начин, който прави сравним с BMW 3-Series и Mercedes-Benz C-class, които струват с хиляди повече. Вътре кабината на G70 предлага възхитително изискан дизайн и множество както стандартни, така и повишаващи удобството функции.
Мястото за пътниците на задната седалка не е толкова просторно и неговият инфоразвлекателен интерфейс се нуждае от актуализация, но като цяло е трудно да се намери недостатък в пакета с функциите му.
G70 предвижда малко промени за 2021 г., но облицовката 2.0T Sport не присъства в гамата, а съдържанието на пакета Elite с 3.3T модел (отопляем волан, адаптивни фарове, чистачки на предното стъкло, чувствителни на дъжда, вентилирани предни седалки, сензори за паркиране отзад, както и безжична подложка за зареждане на смартфони) е станало стандартно за всички модели, оборудвани с двойно-турбо V-6 двигател.
Базовият G70 2.0T разполага с турбокомпресор при 2.0-литров четирицилиндров двигател, който изпраща 252 конски сили (255 за ръчната) чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия към задните колела. Въпреки че задвижването на всички колела не е задължително при повечето модели, ръчната версия е изключение. Моделът V-6 с двойно турбо, със своите 365 конски сили и 510нм въртящ момент е по-пъргав и забавен. Колата е със задното задвижване 3.3T и силна тяга на двигателя, която го изпраща от 0 до 100 км/час за 4.7 секунди.
Независимо от конфигурацията на задвижващия механизъм, G70 има експертно балансирани характеристики на движение и управление. Окачването му изглажда неравните повърхности, а седанът остава сдържан по време на енергични сесии в завои. По-мощният 3.3T има предимството на адаптивните амортисьори, които позволяват на водача да затвърди пътуването, ако е необходимо. Обратната връзка с кормилното управление е прецизна и приятна, с регулируемо усилие, налично чрез превключване между многобройните режими на задвижване.
Като влезете в G70, ви очакват лукс и атрактивни материали, и не на последно място отлично качество на изработка. Дизайнът е ориентиран към шофьора с цел лесен контрол при шофиране. Луксозните и ярки декорации по повърхностите вътре в автомобила му придават изискан стил. Genesis държи на елегантността, като избягва „гипсирането“ на интериора и резултатът е по-голям лукс, в сравнение с Alfa Romeo Giulia или Jaguar XE.
Всеки G70 е снабден със стандартна информационно-развлекателна система със сензорен екран, която стърчи от иначе изчистеното табло. Настройката включва желани функции, като Apple CarPlay и Android Auto, но интерфейсът очевидно е вдъхновен от по-малки модели на Hyundai, а не от луксозните братовчеди като Genesis G90. И всичко това се предлага на приличната цена от 37 400 долара.