С плашещ външен вид и разярен двигател развиващ мощност от около 600 к.с., Audi RS6 Avant е „лошо“ комби. То не само може да се изстреля до 100 км/час за 3.1 секунди и да достигне скорост от над 300 км/час, но ще събере цялото семейство в пълен комфорт заедно с цялата им екипировка.
Audi оправдава шестцифрената цена на автомобила с пищен интериор и изобилие от високотехнологични функции. Подобно на други скъпи и мощни комби модели, като Mercedes-AMG E63 S и Porsche Panamera Turbo S, RS6 Avant е удобен за шофиране и абсурдно бърз.
Audi направи незначителни промени в RS6 Avant за 2021 година. Интериорът е с нова стандартна облицовка, наречена Carbon Twill. Пакетът с RS дизайн предлага уникални изтривалки за пода, черни колани с цветни граници и повече повърхности, покрити с велур. Пакетите Carbon и Black Optic са снабдени с набор от черни 22-инчови джанти. Предлагат се и титаниеви джанти. Наред с това купувачите могат да подобрят окачването на RS6 Avant с Dynamic Ride Control, което трябва да стабилизира максимално каросерията и да подобри управлението.
Audi снабдява RS6 Avant с 4.0-литров V8 двигател с двоен турбокомпресор, който генерира 591 конски сили и 800нм въртящ момент. Силовата установка се комбинира с 48-волтова хибридна система, която се среща и при други продукти на Audi, като луксозния седан A8 и кросоувъра Q8. RS6 Avant захранва стандартното си задвижване на четирите колела Quattro чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия. Тази комбинация помага на колата да се ускори до 100км/час за 3.1 секунди и да завърши четвърт миля за 11.5 при скорост от 200 километра в час. Но тези числа не описват достатъчно красноречиво способността на новия модел да увеличи сърдечната ви честота. В комплект от 22-инчови джанти с летни гума и със спортно настроено въздушно окачване с адаптивни амортисьори, RS6 Avant ще успее да ви осигури спокойно или разтърсващо транспортиране в зависимост от избрания режим на шофиране. Колата се усеща като изключително пъргава, благодарение на управлението на четирите колела и задния диференциал, който векторизира въртящия момент. Предлага се с набор от предни и задни карбоно-керамични челюсти за значителна сума, а надстройката отключва по-висока максимална скорост от 320 километра в час.
Вътре автомобилът демонстрира изтънчен дизайн и авангардни технологични решения. Водачът е изправен пред 12.3-инчов клъстер с цифров дисплей, а таблото разполага с двойка големи сензорни екрани, разположени между предните седалки. Останалата част от кабината е покрита с кожа и подчертана с открояващи се материали. RS6 Avant предлага богат набор от луксозни и стандартни функции, включително отопляеми и вентилирани предни седалки, четиризонов климатичен контрол, панорамен люк и безжично зареждане на телефона. Купувачите могат да поръчат head-up дисплей, масажиращи предни седалки, завиден кожен салон и отопляеми задни седалки. Комбито има и 30 кубически фута товарно помещение зад задните седалки. Моделът се предлага и с мощна задна подемна врата.
Внушителен 10.1-инчов сензорен екран управлява информационно-развлекателната система. Той поддържа стандартни функции като Apple CarPlay, Android Auto, стерео Bang & Olufsen, вградена навигация и Wi-Fi точка за достъп. Под горния дисплей има 8.6-инчов сензорен екран, който съдържа настройки за климатичните контроли, както и за други функции на автомобила. Двата екрана са с големи икони, които са лесни за разпознаване и използване, но те могат да отвлекат вниманието на водача, това важи особено за долния дисплей, при който липсва старото копче за превъртане на температурите. Този изискан спортен модел е най-добрият в сегмента на комбитата и заслужено цената му започва от 111 хил. долара.