Докато в творчеството на 27-годишната Селена Гомес се наблюдава кратко прекъсване, певицата работи по новия си проект – собствена марка за красота Selena Gomez. Козметичният бранд на американската изпълнителка ще представи широка гама от продукти – лосиони за тяло, парфюми, линия от продукти за грижа за кожата и декоративна козметика, продукти за коса, сапуни и душ гелове, както и етерични масла. Да припомним, че певицата вече пусна собствен парфюм съвместно с Adrenalina Inc през 2011-а.
Въпреки че подробностите за новия проект на Селена Гомес засега са неизвестни – много от нюансите (като организирането на производството) могат да отнемат доста време. Между другото, подобна бе ситуацията с козметичния бранд на певицата Риана – Fenty Beauty се появи на пазара три години след регистрацията на търговската марка.
Самата Гомес е подала документи за бъдещия си бюти бранд през месец юли. Като цяло плановете й са твърде мащабни. И това не е за чудене –Селена има всички шансове да създаде успешна марка. В момента тя е със 155 милиона последователи в Instagram. Това е с 13 милиона повече от Кайли Дженър, която с помощта на профила си изгради успешния бранд Kylie Cosmetics, донесъл й първите милиарди долари.
В момента певицата не радва феновете си с чести публични изяви, а се наслаждава на ваканцията си и обмисля подробностите около своя нов проект. Според източник, близък до Селена Гомес, през есента тя планира да издаде няколко нови сингъла, посветени на личните й преживявания.