Bugatti се фокусира върху управлението и добавя допълнително притисквателна сила. С връхната версия Pur Sport на Chiron, автомобилът намалява теглото си с 110 килограма и получава допълнителни промени в трансмисията и окачването, наред с други детайли. От зората на своето съществуване Bugatti е доставчик на бързи автомобили – всъщност най-бързите.
Миналата година Chiron Super Sport 300+ на Bugatti стана първият сериен автомобил, който преодоля границата от 300 мили в час. Инженерите влагат всичките си умения, за да проектират кола над възможностите на всички останали, на предела на физичните закони, а резултатът е Bugatti Chiron Pur Sport.
За Pur Sport, мощността от 1500 к.с. с четири турбокомпресора W-16 остава същата като стандартната на Chiron, но към оборотите се добавят допълнителни 200 в минута, увеличавайки червената линия до 6900 оборота в минута. Освен това 80 процента от седемстепенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител е преработена с 15 процента по-близко разпределение на съотношението на предавките, което трябва да помогне на Pur Sport да остане по-дълго в своята мощност и да излиза по-бързо в завоите.
Bugatti обеща и намаляване на теглото със 110 килограма. За да постигне тези икономии, Pur Sport разполага с лек титанов отработен газ, който е 3D отпечатан, а в някои части от интериора има алкантра. Големият 74.8инчов фиксиран заден спойлер също „сваля” 22 килограма, тъй като отменя необходимостта от хидравличните задвижващи механизми, сглобяващи задния спойлер на стандартния Chiron. И накрая, Pur Sport получава още по-лек комплект колела, които изпускат 35 килограма излишна маса със специализирани пръстени, наречени „аеро лопатки“. Те са предназначени за евакуация на турбулентен въздух близо до колелото и насочването му встрани от автомобила към големия заден дифузьор. За да се съчетаят с новите джанти, Bugatti и Michelin съвместно разработиха нова гума Michelin Sport Cup 2R, специално за Pur Sport, с размери 285 / 30R-20 отпред и 355 / 25R-21 отзад.
Твърди се, че новите гуми увеличават страничното сцепление с 10 процента. Може би най-голямата промяна в Pur Sport е в окачването му, което е подсилено с 65% отпред и 33% отзад. И все пак Bugatti твърди, че няма забележима промяна в комфорта на пътуването. Преработената настройка на амортисьора и изпъкналостта на колелата, плюс допълнителни предни и задни въглеродни влакна анти-ролка, позволяват незабавно включване и добавено усещане за управление. Ще бъде добавен и режим Sport + задвижване, който ще позволи по-късно сцепление и намеса за контрол на стабилността.
С агресивния преден сплитер, откритите въглеродни влакна и масивното ново крило, Bugatti Chiron Pur Sport със сигурност е кола с чудесен външен вид. Ако четете това и се надявате да включите името си в списъка на бъдещите собственици, добре е да знаете, че Pur Sport влиза в производство през втората половина на 2020-а, ограничено до 60 бройки, и с повече късмет може да се сдобиете с автомобила срещу 3.5 млн. долара в брой, което изключва лизингов план.