La Bouche Rouge – френската козметична марка, която ще лансира опаковки за многократна употреба

Заради засилващите се през последните десетилетия климатични промени, множество световни лидери, еколози и влиятелни личности все повече се ангажират с опазването на околната среда. Модната индустрия също се включи в инициативата, търсейки различни начини, с които да намали замърсяването на природата. La Bouche Rouge – френски бранд, основан през 2017 г., е решил от този август да позволи на своите клиенти да презареждат флаконите и опаковките си в неговите магазини, вместо да купуват нови. Разказваме ви какво друго е планирал френският лейбъл.

 

Франция е сред водещите държави в света, които се отнасят сериозно към битката със замърсяването и опустошаването на природата. Потвърждение за това е приетият по-рано тази година закон, целящ както пълната забрана за унищожаването на непродадени стоки, така и използването на пластмасови опаковки за еднократна употреба. Очаква се мярката да бъде изцяло наложена до 2040 година.

„Живей без пластмаса“.

В екологичната борба се включи и марката La Bouche Rouge, чието кредо е създаването на луксозна и устойчива козметика, щадяща околната среда. Един от първите продукти, които вече ще се продават с опаковки за многократна употреба, е тяхното червило. Постепенно лейбълът ще представя и цялостната си серия за макиаж (червила, хайлайтъри, сенки, спирали, основи за грим, фон дьо тени), избягвайки употребата на микропластмаса. Освен това брандът ще се стреми да произвежда всичките си бъдещи опаковки от рециклирани суровини.

Червилото.

Такъв пример е очакваната спирала за мигли Le Sérum Noir с опаковка от 100% рециклирано стъкло, която ще съдържа и рициново масло за повече обем и плътност на миглите. Междувременно, очната линия Le Khôl Noir, чийто амбалаж е изработен от рециклиран метал, ще е съставена от 98% натурални компоненти, сред които сквален, рициново масло и витамин Е. А в помощ на веждите идват моливът Le Crayon à Sourcil и серумът Le Sérum Sourcil.

Очната линия и спиралата за мигли.

Другата звезда в очакваната колекция е пудриерата, чието съдържание може да бъде персонализирано и също обновявано: освен пудрата, може да се добавят бронзантът La Terre, хайлайтърът La Lumière и сенките за очи Les Ombres. Клиентите ще могат да избират измежду наличните цветове на козметичните продукти.

Пудриерата.

Очаква се добрият пример на La Bouche Rouge да бъде последван и от другите известни и луксозни козметични марки.