За мнозина избирането на подходящ цвят за боядисване на стените вкъщи може и да е непосилна задача, но не и за Кейти Пери. Неотдавна американската звезда – в партньорство с компанията Behr Paint и апликацията Spotify – лансира изцяло нова приставка за шведското музикално приложение. Ето за какво става въпрос:
Music in Color позволява на потребителите си да изберат идеалния цвят, с който да боядисат помещенията в дома си. Просто трябва да пуснат любимата си песен в Spotify и апликацията веднага ще им предложи цветно решение.
Но помислете добре – въпреки че Uptown Funk на Бруно Марс и Марк Ронсън може да е подходяща за всекидневната или за детската стая, в която организирате игри, то в спалнята би било най-добре да бъде пуснато нещо по-спокойно, например Slow Burn на Кейси Мъсгрейвс. Съответно двете парчета предлагат цветове като „Весело Оранжево“ (Joyful Orange) или „Стъклен Сапфир“ (Glass Sapphire). А за по-ретро хитовете, например I Got You Babe на Сони и Шер, е предпочетен тъмнорозовия цвят „Щур Блясък“ (Diva Glam), който е подходящ за офиса или трапезарията.
След като веднъж сте прибегнали до услугите на Music in Color, вие не само ще боядисате стаята в цвета на вашите емоции, но и тя ще бъде изцяло вдъхновена от духа на песента. Наред с това Кейти Пери предварително е подготвила цветова палитра от 12 различни нюанса, вдъхновени от някои от най-великите ѝ музикални хитове и и знакови тоалети. Гениално, нали?
Впрочем, хроместезията е вид смесено въприятие, при което звукът неволно предизвиква усещане за цвят, форма и движение. Навярно така на любимата на Орландо Блум ѝ е хрумнала идеята за Music in Color…
Оттук можете да видите и рекламата за приложението – https://www.youtube.com/watch?v=QHhGZ7plNbU .