Jimmy Choo с невероятен шедьовър по случай 30-та годишна на Сейлър Муун

Кой казва, че японските анимета и манга не могат да вдъхновят света на висшата мода? Такъв е и случаят на британската луксозна марка, чиято най-нова творба е именно вдъхновена от емблематичното японско момичешко детско на 90-те години. А ето каква е тя:

 

Неотдавна ви разказахме, че през март тази година „Сейлър Муун“ на Наоко Такеучи навърши 30 години. По този случай бе пуснат всякакъв нов мърчандайз, нови аксесоари, откриха се изложения, нови кафенета, анимират се нови филмчета в чест на Усаги Цукино – главната героиня от мангата и анимето.

От ляво надясно; Сейлър Меркурий, Сейлър Марс, Сейлър Муун, Сейлър Юпитер и Сейлър Венера.

Затова не е чудно, че китайско-малайзийският моделиер Джими Чу също реши да се включи в тържествата по случай 30-годишнината на бижуто на Наоко Такеучи. Неговият проект представлява знаковите ботуши от супергеройския костюм на Сейлър Муун, макар и подобрени. Обувките се казват Crystal Boots и са украсени с над хиляда кристала на Swarovski, които даже на върха изобразяват полумесеца– символа на момичето-войн.

В интерес на истината, ботушите бяха показани за първи път на 1-ви юли в новооткрития музей Pretty Guardian Sailor Moon в токийския квартал „Ропонги“, близо до мястото, където първоначално се развива действието на анимето. Макар и в музея да има само един чифт изложени ботуши, вие също можете да си поръчате един за себе си: просто не очаквайте да са много евтини…

Цената им в японски йени е 1 796 000 йени или около 25 212 лева. Причината – лимитираната им бройка. Crystal Boots ще бъдат изложени в музея до 30-ти декември тази година, така че ако имате път до Страната на изгряващото слънце, не забравяйте да ги видите на живо.

Част от интериора на музея.

Любопитно е да се спомене, че творческият директор на Jimmy Choo – Сандра Чой – също бе доста развълнувана от взаимното сътрудничество. Дамата споделя, че когато гледа „Сейлър Муун“, тя не само се чувства по-добре и овластена, но и идеално разбира защо немалка част от силната на сейлър-войните произлиза от ефектните им и стилни костюми. С други думи – шедьовърът на Наоко Такеучи е в пълно съответствие с фантазията, красотата и женствеността, които олицетворява брандът на Джими Чу.