Forbes оцени състоянието на певицата на 600 млн. долара. Това я прави най-богатата жена в световната музикална индустрия.
Основната част от богатството си Риана е спечелила не от музиката, а благодарение на партньорството си с френската транснационална компания LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton – главен играч на пазара за луксозни стоки, главявана от милиардера Бернар Арно.
Риана и LVMH са собственици на козметичния бранд Fenty Beauty. Продукцията му започна да се продава в началото на септември 2017-а в магазините Sephora, които също принадлежат на LVMH, както и чрез услугата FentyBeauty.com. Само от продажбите през първите няколко седмици брандът спечели около 100 млн. долара. Значителна роля за това изигра възможността за рекламиране на козметиката през акаунта на Рина в Instagram, който е следван от 71 млн. души. През миналата година Fenty Beauty е спечелила около 570 млн. долара.
Риана притежава и линията за бельо Savage X Fenty съвместно с американската компания TechStyle Fashion Group. Освен това печели милиони долари от изпълненията си и от издадените албуми.
През месец май, 2019-а, LVMH и Риана откриха модната къща Fenty, която се занимава с продажбата на скъпи дрехи, обувки, аксесоари и бижута. „Изобщо не се колебах да приема предложението, защото LVMH е истинска машина, – сподели Риана пред The New York Times Style Magazine в средата на месец май. – Бернар Арно винаги е бил настроен много оптимистично, той вярва на моята визия“.
Линията Fenty предлага дрехи с широк избор на размери, подкрепяйки идеята за инклузивност, която е ключова за Fenty Beauty. Fenty е първата модна къща, която LVMH открива през последните 30 години.
„Fenty ще направи в модната индустрия това, което Fenty Beauty направи в бюти индустрията, – смята Стефани Уисинк, анализатор от фирмата Jeffries. – Компанията ще вдигне летвата за начина, по който трябва да се изгражда инклузивен, променящ правилата на играта, глобален, култов бранд“.