Така нареченото „заледяване” на кожата, което някога беше таен начин на супермоделите да си осигуряват пролетна свежест, сега покорява „Инстаграм“ и „Тик Ток“.
Изглежда напоследък всичко, свързано с грижата за кожата, опира до „замразяването”: тенденцията за охлаждане на маските и кремовете преди нанасяне, появата на специални козметични минихладилници, а сега и новата тенденция, която покори „Тик Ток“ и „Инстаграм“ – блогърите споделят видеоклипове, на които лицето се търка с кубчета лед.

Защо? Всъщност тази разкрасителна процедура притежава много полезни свойства: тя спомага за свиването на порите, стимулира кръвообращението, а също така разглажда и тонизира кожата на лицето за много кратко време.
Можете за смятате „заледяването” за бабина хитрост или практика, вдъхновена от криотерапията, във всеки случай резултатът е налице – сияйна кожа за няколко минути при минимални парични разходи. Затова и тази техника покори социалните мрежи.
Използването на лед в козметиката съвсем не е нещо ново, но напоследък увлечението на поколенията, родени след 1981 г., по тази практика, ѝ възвърна популярността.
Още през 2017 г. супермоделът Карли Клос сподели, че сутрин, преди ревютата на Victoria’s Secret Fashion Show, потапя лицето си в купа с кубчета лед, за да му придаде по-здрав и поддържан вид.

А наскоро и Бела Хадид публикува видеоклип за подготовката за снимки, при която също се използва този метод.
Още една привърженичка на „заледяването” е Ирина Шейк. Във видеоклип на италианския „Вог” тя показа какви са всекидневните ѝ разкрасителни процедури. Първата стъпка в грижата за кожата е масаж на лицето с кубче лед.

За целта моделът използва инструмента на Никол Каролайн – специална форма, в която се налива вода и се замразява. „Повярвайте, това действа. Много освежава и ободрява. Така се събуждат в Русия” – обяснява с усмивка красавицата.
Още една тенденция от 90-е се завръща
Изглежда нищо от модерните тенденции през епохата на 90-е няма да си замине скоро. В живота ни вече се върнаха джинсите с ниска талия, миниатюрните чантички и чехлите тип „мюли”.

Що се отнася до аксесоарите, то ако се вярва на изнесените в сайта данни, шеметно се завръщат колиетата тип „чокър”. Ако вярваме на сайта Jewellery Box, съвсем скоро те ще станат № 1 в „Инстаграм”. Търсенето им в Гугъл също расте в геометрична прогресия.
Популярни са не само класическите модели от кадифе и златните верижки, но и чокерите с гигантско лого, а също и обсипаните с брилянти и други скъпоценни камъни.

Трябват ли още доказателства за завръщането му? На последните Седмици на модата с чокер бяха и Наталия Водянова, и Бела Хадид.
И безброй последователи на модата на стрийт-стайла.