Louis Vuitton запознава света с Vivienne

За 200-тата годишнина от рождението на основателя си, френската луксозна марка Louis Vuitton лансира собствена видеоигра, вдъхновена от Sky и Zelda. Ето за какво става дума:

 

Позволете на Vivienne (Вивиен) – новият компютърен персонаж на бранда – да ви поведе на епично приключение. Вдъхновен от реалния талисман на Louis Vuitton, малкият герой-цвете трябва да прекоси световните столици (малко променени в дигиталния свят), за да събере 200 свещички за рожден ден. Идеята, разбира се, е вдъхновена от двувековния юбилей на известния французин, роден на 4-ти август 1821 година.

След всяко успешно приключено ниво, което ще впечатли играчите с пъстрата си и приказна графика, ще бъде отключвана по една пощенска картичка. А тя, на свой ред, ще ги запознае с интересни факти от личния живот на Луи Вюитон и неговите чудни творения.

Картичка номер 21 от видеоиграта.

Освен че външният вид на Vivienne може да бъде променян, след като потребителят отключи или закупи най-различни лица (skins) за нея, има и друга приятна изненада, която очаква всеки играч. Предостатъчно NFT (незаменими токени), наравно със свещичките, могат да бъдат открити из дигиталния свят на Louis The Game. Десетина от тях са свързани с Beeple (Майк Уинкълман) – един от тримата най-скъпоплатени живи художници на света. Да припомним, че през март негова творба бе продадена срещу 69 млн. долара.

По време на геймплея ще се появяват множество банери, които ще уведомят играчите кои NFT трябва да намерят. Ако успеете да ги намерите, произведенията на изкуството ще останат непокътнати в дигитален портфейл до 2022 година. Видеоиграта вече е достъпна и може да бъде свалена и от Google Play, и от Apple Store.