Тази есен италианската модна къща Prada заложи на рекламната си кампания Resort 2020, акцентът в която е продаването на букети„облечени“ в стила на бранда. Към кампанията се присъединиха цветари от цял свят.
Идеята на този маркетингов ход е да се отпразнува красотата на простите неща във всекидневието и реалността.
Определени цветарници в няколко големи града в света като Милано, Лондон, Париж, Москва, Ню Йорк, Шанхай и Токио увиват цветята с хартия, върху която е изпринтирано логото на бранда.
За да се усъвършенства рекламната кампания, са направени специални фотосесии с такива букети, на които позират известни модели от двата пола. Някои от фотографираните модели са Фрея Беха Ериксен, Лекси Болинг, Сара Блумквист, Стела Джоунс и Ксяо Уен Джейю.
Една част от снимките на фотосесиите са черно-бели портрети, докато другите са цветни и динамични снимки, хванати в движение.
Модният лейбъл се доверява на двама талантливи фотографи, на които разчита за безупречното изпълнение на работата. Единият от тях е Дрю Викърс от Ню Йорк, известен с композираните си спокойни и елегантни черно-бели портрети. Другият е японецът Кеидзо Китаджима, познат с таланата си да заснема моделите в процес на движение, създавайки по този начин спонтанни и мигновени кадри.